Over Haflingers > Vragen
gekocht
chichi:
Waarom hebben jullie voor een haflinger gekozen? Waar heb je hem/haar gekocht?
Ik ben benieuwd omdat ik erover denk om een haflinger te kopen. Ik heb western gereden maar mijn merrie is in januari van dit jaar overleden. Ik wil nu wel weer rijden maar dan echt voor het plezier, voor zowel het paardje als mijzelf, dus niet meer dagelijks trainen. En we willen ook weer graag aangespannen gaan rijden. Vandaar mijn belangstelling voor een veelzijdig paardje.
Mariski:
Ik heb mijn paardje gekocht van een mevrouw uit Doorwerth. Ze ging scheiden en kon geen 2 paarden houden. En dus heeft ze besloten om het paard van haar eigen te verkopen. En ik denk dat haflingers een virus zijn. Je moet er echt van houden en goed door het eigenwijze heen kunnen prikken.
Ik ben gewoon een haflinger freak dus vraag me niet waarom maar het is gewoon zo. Ik heb wel eens gezocht naar een ander 'merk' maar blijf toch bij mn maatjes.
Marjanneke:
Tja ik ben toen een keer naar een penvriendin van mij geweest.
Die had een verzorg haf toen ,daar heb ik een keer op gereden,
en toen was ik dus verknocht aan het ras.
Ik heb mijn haf van een vrouw uit Oostzaan gekocht want die
gingen een huis kopen en dus moest de haflinger weg.
Heb haar nu alweer zo,n 8 jaar.
Lanita:
Ik vond Haflinger al leuk vanaf dat ik klein was.
Toen ik op paardrijden ging kreeg ik les van de oude eigenaar van
Lanita, Els. Ik zei toen al; als ik een paard krijg wil ik er net zo
eentje al Els...
En weet je wat, ik heb nu ook net zo'n paardje als Els.. dezelfde,.
mn lieve lanita.
Nici:
Omdat ik gelijk een goed gevoel had bij Britt, ze ging ook niet bij me weg en liep gelijk alleen achter mij aan! Bijna een sprookje, met rijden ging het niet zo goed, ze moest nog veel leren.
Ze hinnikte toen ik maar even uit haar zicht verdween.
De eigenaar stond er versteld van, want ze was normaal nooit zo sociaal tegen mensen ?n dieren.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie