Welkom op De Haflinger Forum
Citaat van: Lanita op 20 juli 2009, 21:13:56Citaat van: Nici op 20 juli 2009, 20:39:44Lekker gesprongen en gedressuurd. het ging heerlijk! ze liep netjes over haar rug en heerlijk ontspannen, ook in de galop! Ik helemaal blij, want dat vind Britt nog wel moeilijk.Daarna heb ik dr lekker afgespoeld. Uiteindelijk was ik natter dan zijzelf, want ze ging uit de straal drinken en ging daarna met dr mond vol water op mn schouder hangen, haha. Britt wordt ook een dressuurhaf, net als lanita. Springen vind lanita ook heel gaaf, alleen ik durf niet hoger als 80 cm heb springangst:PLanita kan 1,10 springen, nu ik nog.. Ja! eindelijk na een jaar tobben gaat het nu goed met dressuur, nu nog zijwaarts leren etc. maar ik heb liever dat ze eerst netjes over haar rug en ontspannen leert lopen. Vorig jaar kon ze nog helemaal niets, ook niet een rondje galloperen ofzo dus ik ben wel trots op mn kleine puber. x) Ikzelf durf ook niet te hoog, samen met Britt heb ik pas geleden 1.10 gesprongen, ons record met mij erop. Los kan ze zeker over 1.30 M , maar dat ga ik dus niet proberen met mij erop. :p
Citaat van: Nici op 20 juli 2009, 20:39:44Lekker gesprongen en gedressuurd. het ging heerlijk! ze liep netjes over haar rug en heerlijk ontspannen, ook in de galop! Ik helemaal blij, want dat vind Britt nog wel moeilijk.Daarna heb ik dr lekker afgespoeld. Uiteindelijk was ik natter dan zijzelf, want ze ging uit de straal drinken en ging daarna met dr mond vol water op mn schouder hangen, haha. Britt wordt ook een dressuurhaf, net als lanita. Springen vind lanita ook heel gaaf, alleen ik durf niet hoger als 80 cm heb springangst:PLanita kan 1,10 springen, nu ik nog..
Lekker gesprongen en gedressuurd. het ging heerlijk! ze liep netjes over haar rug en heerlijk ontspannen, ook in de galop! Ik helemaal blij, want dat vind Britt nog wel moeilijk.Daarna heb ik dr lekker afgespoeld. Uiteindelijk was ik natter dan zijzelf, want ze ging uit de straal drinken en ging daarna met dr mond vol water op mn schouder hangen, haha.
Citaat van: Nici op 22 juli 2009, 10:47:35Citaat van: Lanita op 20 juli 2009, 21:13:56Citaat van: Nici op 20 juli 2009, 20:39:44Lekker gesprongen en gedressuurd. het ging heerlijk! ze liep netjes over haar rug en heerlijk ontspannen, ook in de galop! Ik helemaal blij, want dat vind Britt nog wel moeilijk.Daarna heb ik dr lekker afgespoeld. Uiteindelijk was ik natter dan zijzelf, want ze ging uit de straal drinken en ging daarna met dr mond vol water op mn schouder hangen, haha. Britt wordt ook een dressuurhaf, net als lanita. Springen vind lanita ook heel gaaf, alleen ik durf niet hoger als 80 cm heb springangst:PLanita kan 1,10 springen, nu ik nog.. Ja! eindelijk na een jaar tobben gaat het nu goed met dressuur, nu nog zijwaarts leren etc. maar ik heb liever dat ze eerst netjes over haar rug en ontspannen leert lopen. Vorig jaar kon ze nog helemaal niets, ook niet een rondje galloperen ofzo dus ik ben wel trots op mn kleine puber. x) Ikzelf durf ook niet te hoog, samen met Britt heb ik pas geleden 1.10 gesprongen, ons record met mij erop. Los kan ze zeker over 1.30 M , maar dat ga ik dus niet proberen met mij erop. :p Wow, goed van brittje. Ik heb eigenlijk nooit hoger als 1.10 m geprobeert.. niet met vrijspringen & met gewoon springen met iemand erop ook nooithoger geprobeert.. Wel springt ze er altijd makkelijk overheen.1.30? ik weet niet of lanita dat gaat halen ze is zelf maar 1.40 mongeveer..