Diversen > Babbelhoek

treinen en alles...

(1/1)

lontjuhhh:
Ik denk dat er vast wel meer mensen last van hebben..  Treinen..

Ik moet dus elke ochtend voor school 30 min op de scooter en dan nog 90 min in de trein... dan krijg je van die frustraties dat er niks wordt omgeroepen en je maar zit te wachten tot die
trein een keertje wergrijd,, en dan krijg je na 15 min ofzo te horen dat er een storing is. kunnen ze niks aan doen nee, maar je hebt ook wel is heeft de ene vertraging mis je de ander kun je 30 min gaan lopen wachten omdat je 1 min te laat bent door alle trappen die je op en af moet.. of je hoort 1 min voor de vertrektijd dat de trein op een ander spoor staat... kan toch niet ?? zwaar lullig soms..

en dan ook heel lullig de OV studentenkaart

heel fijn als je 18 ben op HAVO of VWO en je gaat studeren...maar ja als je zoals mij en vast nog wel meer studenten hebt van het VMBO ben je 16 en haal je je diploma VMBO kun je gaan studeren maar ja als je zoals mij naar Barneveld moet en dat niet per auto of fiets kan vanuit mijn huis moet ik met de trein wat zo gemiddeld ongeveer 308 euro per maand kost en dan nog de kosten van het studeren nou ben je al gauw veel kwijt ( of je ouders ) en dan krijg je echt geen vergoeding...  :o

Nou ja ik vindt het allemaal best krom..!! julliee ???

Xxx

Marjanneke:
Vindt het ook zwaar krom hoor.

lontjuhhh:
haha ja toch :P

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie