Auteur Topic: het leuke aan je paard/pony.  (gelezen 288 keer)

Offline lontjuhhh

• Jaarling
  • **
  • merlina (L)
het leuke aan je paard/pony.
« Gepost op: 15 januari 2010, 13:41:27 »
Het leuk aan mijn pony vindt ik dat als ik aan kom lopen dat ze dr hoofd omhoog doet en dr oortjes naar voren.
Als ik dr roep dan doet ze dat ook en als ik mn hand dan bij mn jaszak houd dat komt ze aanlopen ;D
Met rijden is ze ook een schat ze heeft alles voor je over alleen snapt ze mij niet helemaal soms maar uiteindelijk lukt het ons wel samen :D
Ben zo blij met haar en 10 april 2010 heb ik dr 2 jaar ;D
De tijd gaat zo snel met haar in de buurt..:D
Toen ik haar net had kwam ze eerst met een veulentje en in augustus is ze 2 weken terug gegaan naar de vorige eigenaar met mij om haar keuringsklaar te maken, Bij de keuring is ze stermerrie geworden en haar veulen eerste premie veulen ;D Daarna ging ze met mij mee terug en hebben we veel lol plezier met elkaar en ik houd ontzettend veel van dr we vertrouwen elkaar heel erg naja ik haar vooral..:P

Vertel allemaal even wat over je pony wat je dr leuk aan vindt en van alles ..!!
 En plaats even een leuke foto ;)

1. Merlina met dr veulen Minera ( merlina mijn pony dus hier was het veulen 1 week oud en merlina net 1 dag bij ons thuis ;D )

Offline orpha_star

• Veulen
  • *
Re: het leuke aan je paard/pony.
« Reactie #1 Gepost op: 25 januari 2010, 20:59:51 »
wat ik leuk vind aan orpha:

zij is echt een knff beertje , ik kan echt alles doen met haar. als ze mn stem hoort dan komt ze direct uit haar box kijken en blijft ze aandacht trekken tot waneer ik bij haar ben geweest , is echt wel koddig (mja ze is wel beetje verwent maarja tis zo schatje) ook als ze in de piste loopt met haar maatje (star) en ik loop in de piste dan volgt ze me gans de tijd. ze hangt wel erg aan me , zelf vind ik het niet erg mja ze kent mij al van haar 2maand dusja.

wat ik leuk vind aan star:

dat ik al heel wat berijkt heb met hem, hij is vroeger mishandelt geweest en door het doorzetten en veel liefde en een band op te bouwen leert hij me al heel goed te vertrouwen. hij begint ook al zo te volgen in de piste en naar mij te komen en in zn stal begint hij al wat te knuffelen, zou hij vroeger nooit gedaan hebben

« Laatst bewerkt op: 25 januari 2010, 21:29:32 door Louis »

Offline Lanita

• 2 Jarige
    • Lanita's weblog
« Reactie #2 Gepost op: 14 februari 2010, 22:43:42 »
Wat ik leuk vind aan lanita;
Dat ik haar door en door ken, en zij mij.
Ze zo eigenwijs is.. soms is dat erg lachwekkend maar soms
heel irrietant... ik heb geleerd er mee om te gaan, gelukkig.
Verder kan ik alles met haar.. ze is super lief..
Op haar kan ik bouwen.. ik vertrouw haar voor 100%.

Wat ik leuk vind aan Timo;
Hij is van een klein bang veulen naar een grote stoere kleuter gegroeid.
Hij is heel lief, maar ook heel slim.. hij wil alles weten, hij steekt overal zn neus in,
wil alles ontdekken. Behandel hem met respect, en dan krijg je respect terug.
Mag hij je niet, dan kan je het vergeten. Het is echt mn grote knuffelvriend
en hij maakt me altijd aan het lachen.
Lanita & Timo

Offline Nici

• Veulen
  • *
  • Britt <3
« Reactie #3 Gepost op: 07 mei 2010, 21:45:36 »
Wat ik zo leuk aan Britt vind?
Dat ze zo goud eerlijk is en een echte knuffelpony, maar vooral dat we zo'n goede band hebben die niemand kan breken. (:
Boe, :D
Vergeet niet in mijn topics te kijken!!
Britt <33